És többé már nem leszünk ...

(Nick Cave: And No More Shall We Part)

És többé már nem leszünk részei egymásnak
Nem lesz erre szükségünk tovább
Drága szívemnek sem szólítalak már
Egyedül vagyok most, hisz elhagyott a társam

És többé már nem leszünk részei egymásnak
A gyűrű rászorult az ujjunkra, a szerződések előálltak
És soha többé nem kezdődnek a leveleim újra
Szomorúan, téli hideg szobámban.

És többé már nem leszünk részei egymásnak
Az összes csatabárdot elástuk mára
És minden énekesmadár majd a te
szépséges szívednek dalol
Fentről, a fa ágáról

És többé már nem leszünk részei egymásnak
Parancsaid láncolata elcsendesedett mára
És mindegyik madárka dalolgatna majd a te szépséges
Szívednek
Akárhogy

Uram, maradj mellettem
Ne hagyj el
Sosem leszek szabad
Ha most nem vagyok az

Uram, maradj mellettem
Ne hagyj el
Sosem voltam szabad
Miről beszélsz most nekem?

Többé nem osztozunk semmin sem
És többé már nem leszünk részei egymásnak.

(Fordította: Thurzai Zsöni)