Katedrális dal

(Tanita Tikaram: Cathedral Song)

Láttalak a katedrálisból
Épp engem néztél
Igen, láttam a katedrálisból
Mivé kellene lennem

Hát akkor vedd el az időm!
És vidd a hazugságaim!
Mert mindenki más, mindenki az életem vinné

És én is fürkészve nézlek téged
Ugyanazt látom rajtad
Fogod a saját kezed
Összefűzve - és ez így tökéletes
Mire is vehetnél rá engem?

Hát akkor vedd el az időm!
És vidd a hazugságaim!
Mert mindenki más, mindenki az életem vinné

Komoly téli hideg
kifacsarja a lelkem
Teljesen süket, vattával tömött fülek
De tudom, hogy lennie kell
Tudom, hogy lennie, kell, igen, tudom, hogy lennie kell
egy helynek, ahova menni lehet

És te láttál engem a katedrálisból
No, igen, én egy ósdi szív vagyok
Igen, láttál engem a katedrálisból
Nos, épp itt és most darabokra esünk.

Kapj el engem!
Fáradt vagyok
Mindent, 'mi vagy, akarok.

És láttam a katedrálisból
Amint épp elhagysz engem
Igen, láttam a katedrálisból
Hogy nem voltál képes látni.

Hát akkor vedd el az időm
És fogd a hazugságaim
Mert mindenki más, mindenki más az életem vinné