Fekete csillag

(Elvis Presley: Black star)

Mindenkinek van egy fekete csillaga

A válla mögött egy fekete csillaga

És amikor az ember látja a fekete csillagát

Tudja, hogy az ideje, az ideje lejárt.

 

Fekete csillag! Ne ragyogj rám, fekete csillag!

Fekete csillag! Maradj csak mögöttem, fekete csillag!

Annyi mindent kell még megtennem ebben az életben

Adj még időt, hogy álmaim valóra váltsam, fekete csillag!

 

Amikor haladok, érzem a fekete csillagot

A fekete csillagot a vállam mögött.

Ezért a fekete csillagom előtt haladok

És soha nem nézek hátra, soha nem nézek hátra

 

Fekete csillag! Ne ragyogj rám, fekete csillag!

Fekete csillag! Még maradj mögöttem, fekete csillag!

Annyi mindent kell még tennem ebben az életben

Adj még időt, hogy álmaim valóra váltsam, fekete csillag!

 

Egy nap majd megpillantom azt a fekete csillagot

A fekete csillagot a vállam mögött

És amikor meglátom azt az öreg fekete csillagot

Tudni fogom: az én időm, az én időm lejárt.

 

 Fekete csillag! Ne ragyogj rám, fekete csillag!

Fekete csillag! Még maradj mögöttem, fekete csillag!

Annyi mindent kell még tennem ebben az életben

Adj még időt, hogy álmaim valóra váltsam, fekete csillag!

 

(fordította: Thurzai Zsöni)