Kapd le!

(Prince: Get off - Diamonds and Pearls)

 

Hogy tegyem meg ezt úgy, hogy ne gázoljak beléd,

és ne bátortalanítsalak el?

Azt pletykálják rólad mindenfelé,

hogy téged mindig mindenhol kiszolgáltak.

Azt állítják, hogy neked fogalmad sincs

Mit, hogyan és meddig tegyél.

Nehéz elmondanom, mi helyes

Amikor olyat akarok tenni, mi helytelen.

Kapd le - 23 pozitúra egy éjszaka leforgása alatt

Kapd le – Csak akkor hívlak, ha már te is benne vagy
Kapd le– Hadd legyen már egy nő igazi nő, és férfi igazi férfi

Kapd le – Ha te is akarsz engem, bébi, itt vagyok (Itt vagyok)

Elloptam a „show-t” egy havertól
Persze úgy hívták, hogy Vanessa Bet (Bet)
Mesélte, hogy előadtál neki egy sztorit
Amitől izgatott lett (Lett)
Valamit egy kis dobozról, amiben
belül egy tükör volt megy egy nyelv
Amikor elmondta nekem, beindultam
Tudtam egyből, hogy veled összecsúsztam.

Kapd le - 23 pozitúra egy éjszaka leforgása alatt

Kapd le – Csak akkor hívlak, ha már te is benne vagy
Kapd le– Hadd legyen már egy nő igazi nő, és férfi igazi férfi

Kapd le – Ha te is akarsz engem, bébi, itt vagyok (Here I am)

Kapd le (Kapd le)

1 2 3 – Nos, kedves kisbabám, nem vagyok piás

Ezt kapd ki! Csak gondolkodtam
Te és én, micsoda páros már!,

Ha ugyanígy gondolnál rám!
Folytathatnánk bent is! (Kapd le!)
Csinos kis tested fektesd most parkolóra
Dobd le a ruhád

Ahogy én is bedobtam a Péter Pál Mandulát
Had mutassam meg,

Milyen tehetséges srác vagyok.

Mindenki elragad egy testet

Kapj el, mintha nagyon akarnál valakit!

Kapd le!  (Kapd le!)

Nos, itt vagyunk, itt vagyunk, itt  vagyunk(K-K-Kapd le!)
A kasmírmintás kunyhómban
Mit akarsz enni??  "Bordaszeletet"
Hé, játékszer!, nem szolgálhatok bordákkal
Inkább légy boldog, hogy a ruhád még rajtad van.

 Pityergést hallottam, amikor leültél.

A csípőd kiugrott,
Rendben van, így mérem őket.
Emlékeztess valami, szokta mondani James.

"Szeretem őket kövéren"
"Szeretem őket büszkén"
"Összehozhatsz egy anyát is nekem"

Most mozgasd a nagy kerek hátsód ! Így, ni!
Látod, játszom ezen a hangszeren, bébi

Ma te vagy a sztár
És én vagyok a nagy búvár

(Kick it)

(Gett off)

(Gett off)

Hogy is tegyem meg ezt úgy, hogy ne sértselek meg és ne bátortalanítsalak el

Azt pletykálják rólad mindenfelé, hogy téged mindig mindenhol kiszolgáltak

Azt állítják, hogy neked fogalmad sincs

Mit, hogyan és meddig tegyél.

Nehéz elmondanom, mi helyes

Amikor olyat akarok tenni, mi helytelen.

Kapd le - 23 pozitúra egy éjszaka leforgása alatt

Kapd le – Csak akkor hívlak, ha már te is benne vagy
Kapd le– Hadd legyen már egy nő igazi nő, és férfi igazi férfi

Kapd le – Ha te is akarsz engem, bébi, itt vagyok (Here I am)

Kapd le (Kapd le)

 

Gyerünk!

Kapd le!