Ha holnap

(Bonnie Tyler: Si demain - feet, Szöveg: Gaynor Hopkins)

Fejre állok
Tudod, néha egyedül érzem magam, s elveszett vagyok
Kérdezem, visszatérsz-e még hozzám
Fejre állok
Tudod, hogy olykor tőled oly távol vagyok
Mondd, emlékszel te még rám?
Fejre állok
Az egész földön oly’ elhagyatott vagyok
Mondd, meg fog ez változni?
Fejre állok
Magányban élni, ezt megszokni próbálom
Én, ’ki csak azt tudja, milyen együtt
Fejre állok nélküled
Pedig időnként félek tőled
Tudod, időnként magamtól is félek.
 
Fordulj felém
Most azonnal, én már nyugtalan vagyok és valami vadságról álmodom
Fordulj felém
Most azonnal, én már kicsit gyámoltalan vagyok, de karodba gyerekként ájulok
Fordulj felém
Most azonnal, én egy kicsit dühös leszek, és tudom, kiszaladok majd és sírok
Fordulj felém
Most azonnal, és én egy kicsit majd megijedek, de azután a szemedben a csodát látom
 
Fejre állok nélküled
Pedig időnként félek tőled
Fejre állok nélküled
Tudod, időnként magamtól is félek
 
És annyira szükségem van rád
És annyira kell a hangod
Belezuhanni a karodba és szeretnék ott lépkedni a nyomodba’
 
Kitaláljuk majd a szabályokat
Amikor csak te és én, ketten vagyunk
Együtt megyünk az út végéig
és követem az árnyékod
'mikor fogod a kezem.
Kapj el, amikor zuhanok, a foglyod vagyok
’mikor ilyen messze vagyunk, megfordul velem a világ
Igazán szükségem van rád
Bár ma este kezdődne a holnap!
Bár ma este kezdődne a holnap!
 
Volt egyszer egy szerelmes asszony
Talán kissé túlontúl álmodozó
Nem is baj, ha sírok utánad
hisz a szívemet szaggatja a bánat
Bár ma este kezdődne a holnap!
 
Valaha egyszer volt fény az életemben
De most csak a sötétben él a szerelem
Semmit nem tudok mondani
Teljes ború van a szívemben
Teljes ború van a szívemben
 
Annyira szükségem van rád
És annyira kell a hangod
Belezuhanni a karodba
szeretnék ott lépkedni a nyomodba’
Kitaláljuk a játékszabályokat
Amikor csak te vagy és én
 
Együtt megyünk az út végéig
Mint árnyék, olyan a szerelmed, és én állandóan követlek (állandóan)
 
Tarts engem, amikor ájulok, foglyod vagyok
Ennyire messzire a világunktól fejre állok
 
Tényleg kellesz nekem ma este
A mindenség kezdődhet ma este
Bárcsak ma kezdődhetne a holnap!
Volt egyszer egy szerelmes asszony
Talán kissé túlontúl álmodozó
Nem is baj, ha sírok utánad
hisz szívemen ül minden bánat
Bár ma este kezdődne a holnap!
 
Teljes ború van a szívemben
Bár ma kezdődne ez az este
Nézz rám, a szívem szaggatja a bánat
 
(Fordította: Thurzai Zsöni)