Dollárnapok

(David Bowie: Dollar Days)

 

A pénzéhes lányok elviselnek. Nincsenek ellenségeim
Kifelé megyek
Nem vár már semmi
Nem izgatja a szemem semmi
Ha nem látom soha az angol örökzöldeket, elpárolgok
Nem vár már semmi
Nem izgatja a szemem semmi


Majd meghalok
Hogy szénaboglyába nyomjam a hátuk újra
És megőrjítsem őket újra és újra
Én próbálom
Mi szajhák széttépjük a magazinjainkat
Miközben az oligarchák habzó szájjal mobiloznak
Most és tegnap
Ne hidd, hogy egy percre is gondolatban elhagytalak
Én próbálom
Haldokolva várom


Pénzszagú napok, túlélő szex
Dicső nyakig érő falloszok
Zuhanok, elbukok
Nem vár már semmi
Nem izgatja a szemem semmi
Ha nem látom már soha az angol örökzöldeket,elpárolgok
Nem vár már semmi
Nem izgatja a szemem semmi


Majd meghalok
Hogy gabonaboglyába nyomjam a hátuk újra
És megőrjítsem őket újra és újra
Én próbálom
Mi szajhák széttépjük a magazinjainkat
Miközben az oligarchák habzó szájjal mobiloznak
Most és tegnap
Ne hidd, hogy egy percre is gondolatban elhagytalak
Én próbálom
Én haldokolva várom


Én próbálom
Haldokolva várom
Én próbálom
Haldokolva várom
Én próbálom
Haldokolva várom
Én próbálom
Haldokolva várom

(fordította: Thurzai Zsöni)