Semmi sem hasonlít rád

(Prince: Nothing compares to you)

Hét órája és tizenöt napja már,

hogy elvitted a szerelmed

Azóta minden éjjel kimegyek

nappal meg álomkórban szenvedek

Amióta elmentél azt csinálok, amit

akarok

Azt nézem meg, amit én választok

Menő étteremben hamizok

Mondom, semmi nem szünteti a fájdalmam

 

Mert semmi sem hasonlít

Semmi sem hasonlít rád.

 

Olyan magányos vagyok itt nélküled

Mint egy énekesmadár hang nélkül

Semmi nem állítja meg könnyeim hullását

Mondd, bébi, hol rontottam el?

 

Mert semmi sem hasonlít

Semmi sem hasonlít rád.

 

Minden fiút átölelhettem, 'kivel találkoztam,

De mind csak rád emlékeztetett

Orvoshoz is elmentem, és figyelj, mit mondott nekem:

Találd ki, mint mondott nekem!

Azt, hogy kislány, jobb lenne, ha szórakoznál

Nem érdekel, mint mondasz,

De ez az orvos egy nagy szamár!

 

Mert semmi sem hasonlít

Semmi sem hasonlít rád.

 

Minden virág, amit ültettél, itt van a hátsó udvarban

És mind belehalt, hogy elmentél

Tudom, hogy veled élni, bébi, olykor nagyon nehéz

De akarok még adni neki egy esélyt

 

Mert semmi

Semmi sem hasonlít rád.

Mert semmi sem hasonlít

Semmi sem hasonlít rád.

Mert semmi sem hasonlít

Semmi sem hasonlít rád.